بر داشتن عذاب از قبر

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

بر داشتن عذاب از قبر

هر چیزی پایه و اساسی دارد واساس اسلام دوست داشتن ما اهلیبت است (پیامبر اکرم ) کافی جلد 2 ص 46

 

ثقه الا اسلام حاج محمد علی یزدی  که مردی صالح وفاضل بود . گوید شبی در خواب یکی از دوستان و همبازی های کودکی خود را که بعدها منحرف شده بود و ادم درستکاری نبود دیدم و مشاهده کردم که حال نیکویی دارد علت را جویا شدم دوستم گفت تا دیشب احوالم بسیار بد بود ودائم در رنج و عذاب بودم ولی دیروز که زن اشرف حدادرا در صد متری من دفن کردند دیدم امام حسین ( علیه السلام )سه مرتبه به زیارت ایشان امدند و امر فرمودند که عذاب از ان قبر و اطرافش رفع شود در نتیجه حال مانیز نیکو شد پس وقتی از خواب بیدار شدم ادرس اشرف حدادرا جستجو کردم بعد از یافتن از همسرش پرسیدم ایا همسر مرحومت به زیارت امام حسین (علیه السلام)  رفته بود گفت نه گفتم او ذاکر مصایب امام حسین(علیه السلام)  بود گفت نه گفتم برای اقا عزاداری می کرد گفت نه  گفت ولی همیشه زیارت عاشورا را می خواند. چهل سرگذشت ص 68 مفاتیح الجنان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: دهکده ی جهانی زنان, عضو ی گیری در دهکده , علاقمندان به کار تجاری,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }